Dienstverlening
Consumentenrecht bij een geschil met uw dienstverlener
Bent u niet tevreden over een dienst die u hebt afgenomen? Bijvoorbeeld over de levering van energie, internet of een telefoondienst? En komt u er samen met de leverancier niet uit?
Enkele tips:
- Leg uw klacht schriftelijk uit aan de dienstverlener (bijvoorbeeld per e-mail).
- Verzoek de dienstverlener binnen 14 dagen met een oplossing te komen.
- Werkt de dienstverlener niet mee aan een passende, kosteloze oplossing?
- Laat u informeren door een jurist wat u vervolgens het beste kunt doen.
Hoe werken wij?
- U krijgt een vaste jurist die uw zaak vlot behandeld.
- De jurist luistert naar uw wensen en adviseert u over de haalbaarheid van uw zaak.
- De jurist stemt samen met u het plan van aanpak af.
- De jurist denkt met u mee naar een praktische oplossing.
- U hebt zelf de regie of u al dan niet verder wil met uw zaak.
€ 45Sparren met een jurist
Lees meerHeeft u een juridische vraag? Wilt u hierover graag even sparren met een jurist? Dat kan bij ons!
€ 410Persoonlijk juridisch advies
Lees meerWaar sta ik? Wat kan ik juridisch allemaal doen? Wat is de eerste reactie? Vragen die wij voor u kunnen beantwoorden of stappen die wij met u kunnen ondernemen.
€ 1260Persoonlijk juridisch advies en Onderhandelen
Lees meerWilt u eerst weten waar u staat en wat u juridisch allemaal kunt, maar wilt u ook dat de jurist voor u onderhandelt met de andere partij? Dan kunt kiezen voor de combinatie van Persoonlijk juridisch advies en Onderhandelen door een jurist.
€ 2775Juridische procedure voeren
Lees meerEen jurist voert namens u een juridische procedure bij de kantonrechter.
Let op: u kunt deze oplossing alleen kiezen als u ook de oplossing 'Persoonlijk juridisch advies' al hebt afgenomen.