Reizen
Is uw reis geannuleerd doordat er een negatief reisadvies is gegeven? Of bent u op reis geweest maar is deze niet goed bevallen? Hebt u niet gekregen wat u geboekt hebt? Wij zoeken graag voor u uit wat uw rechten zijn.
Tips bij een klacht bij de reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij:
- Laat de reisorganisatie direct schriftelijk weten waarom u ontevreden bent.
- Vraag de reisorganisatie om binnen 4 weken te reageren.
- Vraag de reisorganisatie om een oplossing.
- Komt u er samen niet uit? Mogelijk kunnen wij u verder helpen.
Hoe werken wij?
- U krijgt een vaste jurist die uw zaak vlot behandeld.
- De jurist luistert naar uw wensen en adviseert u over de haalbaarheid van uw zaak.
- De jurist stemt samen met u het plan van aanpak af.
- De jurist denkt met u mee naar een praktische oplossing.
- U hebt zelf de regie of u al dan niet verder wil met uw zaak.
€ 45Sparren met een jurist
Lees meerHeeft u een juridische vraag? Wilt u hierover graag even sparren met een jurist? Dat kan bij ons!
€ 410Persoonlijk juridisch advies
Lees meerWaar sta ik? Wat kan ik juridisch allemaal doen? Wat is de eerste reactie? Vragen die wij voor u kunnen beantwoorden of stappen die wij met u kunnen ondernemen.
€ 1260Persoonlijk juridisch advies en Onderhandelen
Lees meerWilt u eerst weten waar u staat en wat u juridisch allemaal kunt, maar wilt u ook dat de jurist voor u onderhandelt met de andere partij? Dan kunt kiezen voor de combinatie van Persoonlijk juridisch advies en Onderhandelen door een jurist.